Zaken doen met mensen, niet met een callcenter
Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.
Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Van lokale bloemist zijn wij in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de grootste leveranciers van bloemen, aankleding en decoratie voor bruiloften en evenementen. Die verzorgen wij inmiddels door heel het land, alsmede ook de kerstaankleding van veel bedrijven en locaties in de decembermaand. Deze groei bracht nieuwe risico’s met zich mee, die wij samen met Faas Assurantiën helder in kaart hebben kunnen brengen.
Bij Faas Assurantiën hebben wij nu een vast aanspreekpunt die ons bedrijf en onze ambities goed kent. Als wij nu een vraag hebben of iets willen wijzigen kan dit vaak al met een telefoontje of met een mail of er komt een adviseur langs bij ons op het bedrijf. Dit zorgt ervoor dat wij weer zaken doen met mensen en niet met een callcenter of een computer.
Annemarie Kromhout – Hoekstra
Bloemenservice Nederland